Returns

Kan ik artikelen retourneren?

Ja. Wanneer je niet tevreden bent met een bestelling en je wilt deze retourneren, neem dan contact met ons op. Wanneer de retourafspraak is gemaakt kun je het pakket retourneren naar:
Senza Tea Company
Leidseplein 1
1017 PR Amsterdam
Nederland

Houdt er rekening mee dat de verzendkosten niet worden vergoed wanneer je een bestelling retourneert, mits deze beschadigd of incompleet is. Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden wanneer ze ongebruikt en/of onbeschadigd zijn.

Er zijn artikelen beschadigd en/of incompleet, wat moet ik doen?

Wanneer een bestelling onverhoopt kapot of incompleet wordt bezorgd, kun je contact met ons opnemen. Bij schade zullen we vragen een foto van het beschadigde product naar ons te sturen. Na beoordeling van de schade, vergoeden we de schade of sturen we een vervangend product.

Hoe snel word ik terugbetaald bij retourneren?

Zodra je retourzending is verwerkt betalen wij je binnen 5 werkdagen terug.